Obsługa Social Mediów – Sezon letni 2024
Bar Rëbôk
Współpraca z Barem Rëbôk trwała 3 miesiące, z uwagi na jego sezonowy charakter. Nasze działania obejmowały sesję zdjęciową i pełną obsługę mediów społecznościowych, w tym działania reklamowe na platformie Meta.
Celem współpracy było zbudowanie świadomości marki w sieci, a także zwiększenie ruchu w samym Barze.
Działania rozpoczęto od założenia profili w mediach społecznościowych oraz opracowania spójnej strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej. Następnie zrealizowano profesjonalną sesję zdjęciową, a całość zwieńczyło aktywne prowadzenie profili oraz kampanie reklamowe.
Sesja zdjęciowa
Jednym z elementów naszej współpracy była sesja zdjęciowa obejmująca wnętrze, jak i dania Baru.
Reportaż podkreślił wyjątkową atmosferę Baru, łącząc estetykę wnętrza z pysznymi serwowanymi daniami. Zdjęcia harmonijnie uchwyciły nadmorski klimat, oddając uczucie spokoju i przyjemnej atmosfery.
Efekty działań
Efekty działań w okresie 3 miesięcznej współpracy:
- Zbudowanie zaangażowanej społeczności na platformie Facebook
- Dzięki kreatywnym treścią i nisko kosztowym reklamom udało się osiągnąć miesięczny (lokalny) zasięg na poziomie 40 tys.
- Zwiększenie ruchu w Barze
- Miesięczny (lokalny) zasięg treści
na poziomie 40 tys. - 3x więcej Gości niż w roku poprzednim,
co przełożyło się na obroty
- Miesięczny (lokalny) zasięg treści
Dodatkowym efektem było stworzenie spójnej strategii wizualnej i komunikacyjnej,
która wzmocniła wizerunek marki i podkreśliła jej unikalny charakter we Władysławowie.
Zerknij na social media Baru Rëbôk:
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów jakie dały media społecznościowe
— Bartosz Ceynowa | Właściciel
i z Twojego podejścia do sprawy. Pełna profeska 😀
Mam nadzieję, ze nic się nie zmieni i w przyszłym roku będziemy mogli znowu współpracować.”
Bezpłatna konsultacja